Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت:

حوزه نمایندگی ولی‌فقیه باید کانون رفع مشکلات در سازمان باشد

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: حوزه نمایندگی ولی‌فقیه باید کانون رفع مشکلات در سازمان باشد.

حوزه نمایندگی ولی‌فقیه باید کانون رفع مشکلات در سازمان باشد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه با روحانیون جهاد و ناظرین ذبح شرعی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: تشکیل جهاد سازندگی از الهامات الهی به حضرت امام خمینی(ره) بود. اوایل پیروزی انقلاب اسلامی این فرمان فوق‌العاده مهم و خدا گونه صادر شد و بسیاری از محرومین از برکات این فرمان بهره‌مند شدند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای جهادگران در دوران جهاد سازندگی و پشتیبانی در جبهه‌های جنگ تحمیلی، گفت: فداکارهای این شهدا موجب موفقیت‌های چشمگیر رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی با تقدیر از مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با اقدامات فعالانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی، جایگاه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ارتقا پیداکرده است.

وی جایگاه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه را جایگاهی رفیع توصیف کرد و افزود: مسئولیت‌های مهمی به عهده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه است امانگاه حداقلی به آن وجود دارد که باید تغییر پیدا کند.

وی با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه استان‌ها با ستاد گفت: این تعامل می‌تواند به ایفای نقش حوزه نمایندگی  کمک شایانی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی افزود: آذربایجان و تبریز از کانون‌های اصلی ارتقا تشیع در ایران و جهان بوده و هست و باید یاد علمای این منطقه را گرامی بداریم.

وی با تأکید بر نقش برجسته آذربایجان در تاریخ تشیع گفت: ایران در حوزه مذهب، پیروی از اهل‌بیت، در حوزه حراست و حمایت از استقلال کشور مدیون آذربایجان است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: ما همه سرباز حضرت ولی‌عصر (عج) هستیم و باید در این جایگاه، اصالت طلبگی خود را حفظ کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت یک برنامه پنج ساله تأکید کرد و گفت: باید یک برنامه بلندمدت تدوین کنیم و اسیر روزمرگی نشویم چراکه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه الگو و پیشگام در سازمان است.

وی اضافه کرد: از احکام مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) چهار مأموریت برای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه مشخص کردیم که این مأموریت‌ها گسترش فرهنگ دینی و صیانت از فرهنگ انقلابی، پشتیبانی علمی و فقهی از فعالیت‌های وزارت جهاد کشاورزی، نظارت در حوزه‌های لازم مانند ذبح شرعی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی بر لزوم توجه به سیاست‌های بخش کشاورزی که در سال ۱۳۹۱ توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شدند اشاره کرد و ادامه داد: حوزه نمایندگی ولی‌فقیه باید کانون حل مشکلات در سازمان باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید