Iranian Agriculture News Agency

حضور صنایع بسته‌بندی و فرآوری خرمای خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو

برند لینه کارون در زمینه صنایع فرآوری و بسته‌بندی خرما یک از تولیدکنندگان خوزستان برای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو است.

حضور صنایع بسته‌بندی و فرآوری خرمای خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، امیر محیسنی صاحب برند لینه کارون در زمینه صنایع فرآوری و بسته‌بندی خرما است که پس از سال‌ها فعالیت در مشاغل خرد خانگی در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز مشغول به فعالیت است.

زمینه فعالیت وی در تولید محصولات فرآوری شده خرما ازجمله شیرینی و شکلات بر پایه خرما، خرمای مجلسی و ... است که علاوه بر مصرف خانگی و فروشگاه‌ها در هتل‌های شهرهای زیارتی مشهد و کربلا عرضه می‌شود.

وی گفت: با توجه به این که شیرینی‌جات و خرما در  کشورهای حوزه خلیج فارس مشتریان بیشتری دارد پیشنهاداتی از طرف کشورهای عمان، عراق و بحرین برای عقد قرارداد و راه‌اندازی فروشگاه در این کشورها داشته‌ایم.

محیسنی افزود: در جنوب کشور فرآوری خرما به صورتی که کارخانه لینه کارون انجام می‌دهد انجام نمی‌شود و از این لحاظ این برند جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.   

وی هدف از تشکیل کارخانه را افزایش ارزش افزوده خرما عنوان کرد و گفت: بیشترین رقم خرمای بسته‌بندی شده و فرآوری شده در این کارخانه استعمران است.

محیسنی با اشاره به تسهیلاتی که از سوی دولت به کارخانه تخصیص یافته ادامه داد: با اختصاص این تسهیلات در سال جهش تولید و مشارکت های مردمی ظرفیت کارخانه از 15 تن به دو هزار تن ارتقاء خواهد یافت.

وی با بیان اینکه عمده فروش ما به‌صورت اینترتنی بوده است خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این کارخانه اشتغال‌زایی 20 نفر به‌صورت مستقیم و  50 نفر به‌صورت غیرمستقیم را به دنبال داشته است.

برند لینه کارون یکی از نمایندگان استان خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو است.

نمایشگاه ایران اکسپو از 8 لغایت 12 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

خبرنگار: حدیث چاروسایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید