Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد:

لزوم واگذاری ابزار لازم برای انجام وظایف تصدی‌گری

رئیس سازمان نظام دامپزشکی از حمایت وزارت جهاد کشاورزی و همکاری سازمان دامپزشکی از سازمان نظام خبر داد.

لزوم واگذاری ابزار لازم برای انجام وظایف تصدی‌گری

حامد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در حاشیه بیست و یکمین کنگره دامپزشکی، با اشاره این‌که سازمان نظام دامپزشکی یک سازمان غیردولتی و مردم‌نهاد است بیان کرد: بر اساس فرموده‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با لزوم مشارکت‌های مردمی، قطعاً نگاه به این سازمان‌ باید نگاه بسیار ویژه‌ای باشد.

وی افزود: سازمان نظام دامپزشکی سال‌ها در کنار وزارت جهاد کشاورزی و همپا با این وزارتخانه مشغول فعالیت است و بسیاری از وظایف سازمان دامپزشکی و وزارت جهاد کشاورزی به سازمان نظام دامپزشکی واگذارشده است. ما مسئولیت وظایف تصدی‌گری وزارتخانه و سازمان دامپزشکی را برعهده‌گرفته و این دو ارگان، وظایف نظارتی خود را انجام می‌دهند.

زارعی ضمن قدردانی از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی برای همراهی با سازمان نظام گفت: انتظار ما از وزارت جهاد کشاورزی مانند همیشه این است که از ما حمایت کنند و بر اساس فرمان مقام معظم رهبری، تصدی‌گری‌ها را تا حد ممکن همراه با ابزار لازم در اختیار سازمان نظام دامپزشکی قرار دهند و نظارت همچنان مانند سابق بر عهده حاکمیت باشد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در ارتباط بازمان برگزاری انتخابات شورای مرکزی این سازمان گفت: مهلت قانونی انتخابات شورای مرکزی تمام‌شده و بعد از برگزاری انتخابات استان‌ها، باید این انتخابات برگزار شود. امید است در سال ۱۴۰۳ انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی را نیز برگزار کرده و اعضای جدید شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی معرفی شوند.

خبرنگار: شبنم مسعودی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید