Iranian Agriculture News Agency

حضور پررنگ موسسه رازی در نمایشگاه ایران اکسپو 2024

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو 2024 دستاوردهای یک قرن فعالیت خود را در عرصه تولید واکسن و فرآورده های بیولوژیک به نمایش خواهد گذاشت.

حضور پررنگ موسسه رازی در نمایشگاه ایران اکسپو 2024

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان IRANEXPO 2024 از 8 تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری برابر با 27 آوریل تا 1 می 2024 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و موسسه رازی به عنوان بزرگترین مرکز تحقیق و تولید واکسن و فرآورده های بیولوژیک در ایران و منطقه در این رویداد حضور خواهد داشت.

موسسه رازی در راستای افزایش تعاملات با کشورهای افریقایی که در سال  گذشته با برگزاری دوره های آموزشی ساخت واکسن برای چندین کشور افریقایی در جهت انتقال تکنولوژی انجام شد و همچنین بسترسازی برای صادرات واکسن به این کشورها، در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای به مساحت 140 مترمربع و ارائه دستاوردهای خود در طول یک قرن فعالیت در عرصه تحقیق و تولید فرآورده های بیولوژیک، حضوری فعال و پررنگ خواهد داشت.

 این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی و رونق تجارت خارجی و استفادن از توانمندی‌ها و ظرفیت های بالای نمایشگاهی ایران برگزار می شود.

اولین بار نمایشگاه ایران اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران) سال ۱۳۹۲ در ایران برگزار شد و امسال نیز با پیش‌بینی حضور سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از کشورهای مختلف دنیا در هفت گروه کالایی، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات؛ صنعت؛ فرش دستباف؛ صنایع‌دستی و گردشگری؛ دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات شیمیایی؛ صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه پتروشیمی برگزار خواهد شد.

غرفه موسسه رازی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 10 و 11 از 8 الی 12 اردیبهشت ماه، ساعت 9 الی 16 میزبان حضور علاقمندان و بازدید کنندگان محترم است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید