Iranian Agriculture News Agency

۳۷ پرونده تغییر کاربری کشاورزی در استان بوشهر بررسی شد

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر از بررسی ۳۷ پرونده درخواست تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک این استان خبر داد.

۳۷ پرونده تغییر کاربری کشاورزی در استان بوشهر بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، احمد مشایخی با اشاره به دریافت درخواست متقاضیان تغییر کاربری از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: ۳۷ پرونده درخواست تغییر کاربری پس از بررسی‌های لازم توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه و دبیرخانه کمیسیون استان و بازدید میدانی از محل مورد تقاضا برای تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه هر درخواست دریافتی از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به منزله موافقت اعضا کمیسیون نیست، خاطرنشان کرد: اعضا کمیسیون به طور جدی و دقیق درخواست متقاضیان را بررسی و در صورتی که برای طرحی بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز و یا برای اراضی درجه یک و دو با توجه به سطوح پایین اراضی کشاورزی درخواست ثبت شده باشد با تغییر کاری مخالفت می‌شود.

مشایخی یادآور شد: در این نشست با پنج درخواست به مساحت هشت هزار و ۹۶۶ مترمربع موافقت، با ۳۰ پرونده به دلیل عدم ضرورت تغییر کاربری مخالفت و سه پرونده به نشست بعد موکول شد.

 

خبرنگار: محمد بحرینی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید